«پویش فصل رنگارنگ کتاب» در همایش پیاده‌روی زاهدان

کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان فرهنگی خانواده‌ها در پویش فصل رنگارنگ کتاب بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، کتابخانه‌ی سیار کانون میزبان فرهنگی خانواده‌ها در مسیر همایش پیاده‌روی زاهدان بود.

در این ویژه برنامه همکاران، به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و افزایش انگیزه‌ی کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی هنری با حضور در مسیر پیاده‌روی خانواده‌ها فعالیت‌های کانون را به مشتاقان معرفی کردند.

قصه گویی و اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کودکان و نوجوانان بخش دیگری از فعالیت کانون در این روز بود که با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شد.

در آیین افتتاحیه‌ی این همایش مدیرکل کانون استان و جمعی از همکاران حضور داشتند که در ادامه‌ی آن کتاب‌خانه‌ی سیار نیز به جمع خانواده‌ها پیوست.

قابل ذکر است این طرح در ادامه‌ی طرح «پویش فصل گرم کتاب» اجرا شد که بر اساس آن در تابستان گذشته، همکاران با حضور در پارک‌ها و میان کودکان و نوجوانان حاشیه‌ی شهر زاهدان، با ایجاد ایستگاه‌های کتاب‌خوانی فضایی برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان به وجود آوردند و با اجرای برنامه‌های خلاق و متنوع برای خانواده‌ها و فرزندان کودک و نوجوان آنان کانون و فعالیت‌های آن را به مخاطبان معرفی کردند.

گفتنی است در این همایش پیاده‌روی، که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و به مناسبت هفته‌ی تربیت بدنی برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با انجام فعالیت‌های فرهنگی مشارکت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =