تجلیل از سی‌سال تلاش خستگی‌ناپذیر مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو زابل

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: بازنشستگی آغاز شکوفایی است زیرا انسان سی‌سال تجربه آموخته تا زیباتر زندگی کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین تجلیل از منیره نورایی‌فقیر، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو زابل، برگزار شد.

در ابتدای این ویژه برنامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برای قدردانی از تلاش‌های همکاری گرد آمده‌ایم که سال‌های زیادی از عمرشان را در راه خدمت عاشقانه و صادقانه به کودکان و نوجوانان این آب و خاک صرف کردند.

معصومه هادی سپس افزود: بازنشستگی شروع شکوفایی است، در طول این مسیر، که خوشی و ناخوشی‌های بسیاری را همراه خود دارد، سی سال تجربه کسب می‌کنیم تا زیباتر زندگی کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با وجود همه‌ی مشکلات کوچک و بزرگی که وجود دارد چقدر خوب است رد پای مهربانی‌ها و نیکی‌های ما به یادگار بماند.

مدیرکل کانون سپس خطاب به منیره نورایی‌فقیر گفت: شما هم‌چنان عضو کانون مهربانی هستید و امیدواریم در این مسیر ما را تنها نگذارید تا بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

هادی در پایان با اشاره به شرایط اقلیمی منطقه‌ی سیستان و خشک‌سالی‌ها و طوفان‌های پی‌درپی عنوان کرد: در این شرایط جوی که زندگی را برای مردم دشوار کرده، مسئولیت ما در قبال کودکان و نوجوانان بسیار سنگین‌تر شده است و ما باید با هم‌دلی، تلاش و صبوری نشاط اجتماعی و امیدواری را در آنان تقویت کنیم تا بتوانند آینده‌ای بهتر برای خود بسازند.

پس از سخنان مدیرکل کانون، منیره نورایی‌فقیر ضمن تشکر از حضور مدیرکل و همکاران، از خاطرات خود در طول این سال‌ها سخن گفت و برای همکاران آرزوی توفیق کرد.

در ادامه یکی از اعضای مرکز به نمایندگی از  مدیرعامل کانون لوح تقدیری را به نورایی‌فقیر تقدیم کرد. در بخشی از این لوح که به امضای فاضل نظری رسیده، آمده است:

جایگاه رفیع کنونی کانون پیشگامی در عرصه‌ی فرهنگی، هنر، اندیشه و تحقق اهداف آن مدیون تلاش صادقانه‌ی انسان‌های بزرگواری است که با گذشت و فداکاری بهترین دوران عمر خود را در خدمت اعتلای امور فرهنگی این مرز و بوم صرف نمودند.

گفتنی است لوح تقدیری نیز از سوی مدیرکل کانون استان به این همکار پیشکسوت تقدیم شد که در بخشی از آن آمده است:

            سال‌های بسیاری را با خانواده‌ای از جنس مهربانی و صداقت گذراندید و گل‌های فراوانی در باغچه‌ی ایران کاشتید؛ رایحه‌ی مهربانی‌های‌تان                   و رد پای تلاش‌های صادقانه‌تان در کارنامه‌ی افتخارات کانون پرورش فکری استان برگ زرینی است  که همواره در خاطره‌ها می‌ماند.

               همه‌ی ما می‌دانیم «بازنشستگی» پایان نیست بلکه برگ تازه‌ای است در دفتر زندگی، که با خاطرات  تجربه‌های گوناگون زینت یافته است؛

               خاطراتی از جنس تلاش برای کودکان و نوجوانان این سرزمین تا روزهای بهتری برای خود بسازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =