علاقه‌مندان و فعالان حوزه اسباب‌بازی، مهمان ۱۰ برنامه‌ی علمی

یک همایش، چهار نشست و پنج کارگاه تخصصی‌، برنامه‌های کمیته‌ی علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۶ تا ۳۰ آبان خواهند بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کمیته‌ی علمی جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی با اعلام برنامه‌های خود در چهارمین سال از برگزاری این رویداد فرهنگی، میزبان اساتید، فعالان و علاقه‌مندان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، برنامه‌های تخصصی این کمیته ۲۶ آبان با برگزاری همایش «لزوم تاسیس رشته‌ی اسباب‌بازی در دانشگاه‌ها» آغاز خواهد شد. در همین روز کارگاه «بازارپردازی شخصیت در اسباب‌بازی» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در دومین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی، نشست «تولید اسباب‌بازی در ایران» و کارگاه «طراحی و اجرای رویدادهای بازی محور» برگزار می‌شود.

«مسائل توزیع اسباب‌بازی در ایران» و «مهارت‌های یک فروشنده‌ی اسباب‌بازی» عنوان‌های نشست و کارگاه تخصصی ۲۸ آبان خواهند بود.

اساتید و سخنرانان حوزه‌ی بازی و اسباب‌بازی با نشست و کارگاه «نقش روان‌شناسی در طراحی و تولید اسباب‌بازی» و «نقش اسباب‌بازی‌ها در الگوهای نوین تدریس»‌، در چهارمین روز از جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی میزبان علاقه‌مندان‌اند.

با اعلام این کمیته نشست «حضور طراحان در صنعت اسباب‌بازی» و کارگاه «طراحی فرآیند و مکانیک بازی در اسباب‌بازی‌های رومیزی»، ‍‍پایان بخش میزگردها و هم اندیشی‌های این دوره از جشنواره در روز ۳۰ آبان خواهند بود.

گفتنی است که اسامی اساتید، سخنرانان و ساعت برگزاری این برنامه‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی از ۲۶ تا ۳۰ آبان، از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =