کانون پرورش فکری میزبان اعضا و دانش‌آموزان زاهدانی در روز ۱۳ آبان

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در ایستگاه‌های فرهنگی و هنری میزبان کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران کانون میزبان اعضا و دانش‌آموزان زاهدانی در روز ۱۳ آبان بودند.

مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان، که همواره نقطه‌ی آغاز راهپیمایی‌ها است، موقعیت مناسبی در اختیار مربیان کانون قرار داده تا در مناسبت‌های گوناگون خدمات کانون را به صورت گسترده به مخاطبان ارایه دهند.

در روز سیزده آبان هم پخش سرودهای انقلابی آغاز فعالیت همکاران را اعلام کرد و دانش‌آموزان با حضور در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون با ۱۳ آبان و علت بزرگ‌داشت این روز آشنا شدند.

دانش‌آموزان در کارگاه نمایش خلاق از مربیان، مقدمات این هنر هیجان‌انگیز را فرا گرفتند و خود به بازی در نقش‌های گوناگون مشغول شدند.

تعدادی دیگر از همکاران ایستگاه طراحی چهره را دایر کرده بودند که مشتاقان تا لحظه‌های پایانی راهپیمایی هم‌چنان مراجعه می‌کردند تا مربیان نقش زیبای پرچم سه رنگ ایران را بر چهره و دستان آنان طراحی کنند.

دو کارگاه دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی نیز علاقه‌مندان فراوانی به خود جذب کرده بود که در این کارگاه‌ها خانواده‌ها هم هنر و نویسندگی خود را آزمایش کردند.

در بخشی از فعالیت‌های این روز کانون، چهار عضو مراکز فرهنگی هنری زاهدان که از زبان‌آموزان کانون زبان هم بودند، علاوه بر قرائت بیانه‌ی روز سیزده آبان، پیام‌هایی به دو زبان فارسی و انگلیسی برای حاضران خواندند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما فرزندان بیدار و آگاه انقلاب اسلامی با آگاهی از توطئه‌های دشمن علیه کشور عزیزمان، با یاری خداوند و با اقتدا به امام حسین(ع) زیر بار ظلم و ستم نخواهیم رفت... شعار همیشگی ما ایرانیان هم‌دلی و همکاری در جهت آبادی میهن و زندگی در سایه‌ی صلح و دوستی است.

در پایان نیز همکاران با پیوستن به صف راهپیمایان در کنار دیگر مردم استان و هم‌زمان با سایر نقاط کشور، با سردادن شعارهای انقلابی با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =