انتخاب برترین قصه‌های ۹۰ ثانیه  استان مازندران به رای مردم

با راه‌یابی ۱۲۰ قصه برتر به بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری و قرار داشتن 10 قصه از استان مازندران، مرحله انتخاب مردمی این بخش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، جشنواره بین المللی قصه گویی یکی از رویداد های فرهنگی کانون است و در این میان یکی از بخش‎های آن؛  قصه‎های 90 ثانیه‌ای  است .

بر این اساس بسیاری از قصه گویان و علاقه‎مندان به این هنر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردندکه در همین خصوص از میان بیش از 10هزار و 470 قصه رسیده به جشنواره قصه‌گویی حدود 7هزار اثر به بخش 90 ثانیه اختصاص داشت.

این در حالی است که 120 قصه از این تعداد به بخش نهایی و انتخاب مردمی راه یافت و استان مازندران نیز 10 قصه گو در این لیست دارد که منتظر آرا مردمی ست.

بر همین اساس، در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۲۰ آبان در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم سیما، پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانیwww.kanoonfest.ir ، سایت آپارات و همچنین با هشتگ «#قصه_زندگی_من»  در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود تا با آرای مردمی ۳ قصه برتر نیز از سوی قصه‌دوستان انتخاب شود.

شما می توانید با حضور در این سامانه  هم استانی خود را همراهی و انتخاب نمایید.

قصه‌های 90 ثانیه‌ای که شامل سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی مردم کشورمان از اقصی نقاط کشور است، از سوی داوران ملی جشنواره نیز داوری خواهند شد.

بخش منطقه‌ 5 بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 3و 4 آذر در کانون پرورش فکری مازندران به نشانی: ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، بوستان سنگ، سینما کانون  برگزار می‌شود.

برای رای دادن روی همین لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =