قصه های متنوعی توسط قصه گوها در مناطق حاشیه نشین شهر  کرمان اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از اجرای قصه های متنوع توسط قصه گوها همزمان با مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در کرمان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی با اشاره به اجرای برنامه های جنبی مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمان گفت: قصه گوها آرام امینی و فایزه خسروی به ترتیب قصه "حکمت خدا" و " مربا" را در ۲ سانس  برای ۷۰ کودک و نوجوان در  فرهنگسرای قمر بنی هاشم واقع در جاده سیدی کرمان اجرا شد.

وی از اجرای قصه " ملکه گلها" توسط زهرا جباری و قصه "هیس، هیس" صغری خواجویی در مسجد جواد الائمه شهرک صنعتی در سه سانس خبرداد و افزود: بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان از شنیدن این قصه ها بهره مند شدند.

وی اجرای بازی خورشید و سیارات توسط مهری خسرویان را از دیگر برنامه های جنبی جشنواره برای کودکان و نوجوانان شهر کرمان عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان یادآور شد : مناطق ذکر شده از محله های حاشیه و سکونت گاه های غیر رسمی شهر کرمان هستند که از برنامه های فرهنگی کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند شدند.

 انتهای پیام/  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =