کد خبر: 283430
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
بازدید 619
هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون فارس

مربیان مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در هفته کتاب و کتاب‌خوانی میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، کارکنان این اداره کل در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در جمع تعدادی از فرهنگیان که در خانه سلامت گردهم آمده بودند به اجرای برنامه‌هایی چون: معرفی کتاب مهمان‌های ناخوانده به عنوان اولین کتاب نشر کانون و یک میراث فرهنگی ناملموس، اجرای سرود همگامی و قصه‌خوانی پرداخت. مدیر کل فعلی و سابق آموزش و پرورش نیز در این جلسه حضور داشتند.

همچنین هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی اداره کل کانون فارس کتاب‌های خط بریل را به مدرسه نابینایان شوریده شیرازی اهدا و بخش کودک کتابخانه حافظیه را به کتاب‌های مناسب کودکان تجهیز می کند.

انجمن ادبی سروناز هم در هفته کتاب با حضور اعضای مرکز آفرینش‌های ادبی میزبان حبیب الله حسینی میرآبادی نویسنده شیرازی بود.

در هفته کتاب وکتاب‌خوانی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری وادبی با شعار «حال خوش خواندن» در مرکز فرهنگی هنری وراوی درحال اجرا است.

نشست اعضای باشگاه کتاب‌خوانی، نشست وپرسش‌وپاسخ اعضای کانون با نویسنده بومی، معرفی نویسندگان وشاعران حوزه کودک ونوجوان، مسابقه کتاب‌خوانی، بازدید دانش آموزان مدارس از کانون، تجلیل از اعضای برتر کتاب‌خوان و انجام فعالیت‌های کتاب‌محور از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری وراوی در هفته کتاب است.

در مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد برنامه‌هایی به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب‌خوانی و تقارن این هفته با آغاز امامت امام مهدی عج برگزار شد. شعرخوانی، معرفی شخصیت، اجرای سرود، معرفی کتاب، کتاب‌سازی، مسابقه‌ی جدول و نوشتن جملاتی برای امام زمان عج برنامه‌هایی بود که در این مرکز اجرا شد.

بازدید از مهدهای کودک و مدارس و اجرای برنامه‌های معرفی کتاب، نمایش خلاق، قصه‌گویی، نقاشی و معرفی شاعران فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت در این هفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =