کد خبر: 283618
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
باغ کتاب

مرکز فرهنگی هنری شماره۴ کانون مشهد جشن کتاب را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در بیست‌وسومین روز از آبان‌ماه ۱۳۹۷، مرکز فرهنگی هنری شماره۴ کانون مشهد جشن «باغ کتاب» را به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار کرد.

لیلا قوامی مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی پانلی با عنوان «باغ کتاب» طراحی و در مرکز نصب شد. در این پانل تصاویری از جلد کتاب‌های کانونی بدون نام قرار داده شد و در قالب مسابقه، اعضای مرکز نام کتاب را حدس می‌زدند و خلاصه‌ای از آن را برای سایر دوستان بیان می‌کردند.

در بخشی از این پانل برگ‌های رنگی طراحی و نصب شده بود و عبارت «شما در این باغ چند گل و درخت کاشته‌اید» به چشم می‌خورد. اعضای مرکز بر روی برگ‌ها عناوین کتاب‌هایی که تاکنون خوانده‌اند را می‌نوشتند و پس از یافتن کتاب در قفسه‌ها آن را برای سایرین می‌خواندند و به نقد کتاب می‌پرداختند.

اجرای نمایش عروسکی «غریبانه»، مسابقه فرهنگی «صید کتاب» و اجرای سرود «باغ گل» توسط اعضا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است در این ایام بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز از مرکز فرهنگی هنری شماره۴ مشهد بازدید کردند و ضمن شرکت در کارگاه سفال و بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور، با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =