افتخار آفرینی همکار البرز در بخش علمی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

فریبا فروزانفر، مربی فرهنگی کانون البرز، رتبه سوم بخش علمی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز و طبق اعلام  پایگاه اطلاع رسانی کانون، در بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دبیری علیرضا حسن‌زاده، ۲۶۹ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ۵۰ مقاله از سوی هیات داوران انتخاب شد و پس از آن ۱۴ مقاله به مرحله دوم راه یافت.

محمد گودرزی‌دهریزی، مینا ذاکرشهرک و نگین صدری‌زاده به عنوان داوران بخش علمی پس از بررسی این آثار، ۴ عنوان مقاله را به عنوان مقاله‌های برتر مرحله نهایی معرفی کردند.

بر اساس رای داوران مقاله «تاثیر قصه‌گویی بر آموزش مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان کرج سال ۱۳۹۶» اثر «فریبا فروزانفر» به صورت مشترک با مقاله  «بررسی منابع دیجیتال موجود در کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقش آن در فعالیت قصه‌گویی مربیان» اثر «بهار ملک‌پورشهرکی، ریحانه کیوانی‌هفشجانی و زیبا علیخانی» رتبه سوم این بخش را به دست آوردند.

بر اساس این خبر ، مقاله «بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با روش قصه‌گویی بر افزایش مهارت‌های هم‌دلی با دیگران و مقابله با استرس در دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده ثلاث باباجانی(محور دول‌دره)» اثر «سارا نادری و لایق رحمانی» رتبه اول، مقاله «بررسی نقش قصه و قصه‌گویی خلاق بر فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم» اثر «جلیل الیاسی‌سرزلی و صابر شریفی» نیزرتبه دوم  را کسب کردند. همچنین بنا به رای هیات داوران سه مقاله از فاطمه ولادی، ریحانه رفیع‌زاده و زهرا رهبرنیا نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است فریبا فروزانفر مربی فرهنگی کانون البرز، دارای مدرک دکترای برنامه ریزی درسی است و تا کنون در جشنواره‌ها و همایش‌های درون و برون سازمانی صاحب افتخارات متعددی شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =