نخستین کلاس اسباب‌بازی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «بازی» زندگی کودکان است و اگر فعالیتی در قالب بازی به آنان ارایه شود اشتیاق و خلاقیت‌شان را پرورش خواهد داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین کلاس اسباب‌بازی در استان با همکاری کانون افتتاح شد.
مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست وزیر آموزش و پرورش مبنی بر راه‌اندازی اتاق‌های اسباب‌بازی در مدرسه‌ها، با همکاری کانون و آموزش و پرورش استان، مدرسه‌ی دین و دانش در حاشیه‌ی شهر زاهدان به اتاق اسباب‌بازی مجهز شد.
معصومه هادی در ادامه افزود: بازی خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد و یادگیری را برای آنان آسان‌تر می‌کند؛ از این‌رو به عنوان ابزاری قوی می‌تواند ما را در رسیدن به افق‌های آموزشی یاری کند.
وی هم‌چنین عنوان کرد: «بازی» زندگی کودکان است و هر فعالیتی در قالب بازی به کودکان ارایه شود با استقبال روبه‌رو خواهد شد.
«بالا بردن سطح فعالیت‌های آموزشی» و «رفع مشکلات رفتاری، تحصیلی و تربیتی» از دیگر کارکردهای بهره‌گیری از اسباب‌بازی‌ها بود که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به آن اشاره کرد.
هادی در پایان هدف از مشارکت کانون در اجرای این طرح را این‌چنین بیان کرد: با توجه به تجربه‌ی کانون در بکارگیری فعالیت بازی و جایگاه آن در مراکز فرهنگی‌هنری و رویکرد تازه‌ی آموزش در مدرسه‌ها، شرایطی فراهم شد تا کانون نیز در اجرای این طرح با آموزش و پرورش همکاری کند.
قابل ذکر است مدیرکل کانون در مراسم افتتاح این کلاس تعدادی اسباب‌بازی به دانش‌آموزان مدرسه‌ی دین و دانش اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =