فرماندار جوانرود: کانون پرورش فکری منشا کارهای فرهنگی است

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با هدف بررسی مشکلات مرکز کانون در شهرستان جوانرود و همچنین لزوم توجه مسوولان به توسعه فرهنگی، با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با هدف بررسی مشکلات مرکز کانون پرورش فکری در شهرستان جوانرود با «رستگار یوسفی»، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار که صبح روز چهارشنبه  5 دی ماه 1397 و در محل فرمانداری شهرستان جوانرود انجام شد، «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان ضمن تشریح فعالیت‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی این اداره کل در سال 97، از حمایت و توجه فرمانداران شهرستان‌های استان برای تسریع در توسعه فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف و کلان فرهنگی قدردانی کرد و افزود: برنامه‌های مختلف ملی و استانی از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اجرا شده است و اجرای موفقیت‌آمیز همه این برنامه‌ها مرهون حمایت‌های همه‌جانبه از سوی مسولان ارشد استان و به ویژه فرمانداران محترم بوده است.

مدیرکل کانون استان همچنین با قدردانی از نگاه ویژه «رستگار یوسفی»، از حضور فرماندار جوانرود در مرکز کانون این شهرستان و بازدید از فعالیت‌ها و مسایل و مشکلات این مرکز تشکر و اظهار امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

فتاحی با اعلام آمادگی این اداره کل برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در شهرستان جوانرود از فرماندار این شهرستان نیز خواست در زمینه فراهم‌آوردن شرایط لازم این پروژه فرهنگی یاریگر کانون باشد.

در ادامه این دیدار «رستگار یوسفی»، فرماندار شهرستان جوانرود نیز به کارکردهای برجسته فرهنگی کانون پرورش فکری اشاره کرد و از اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط این اداره کل قدردانی کرد.

یوسفی، توجه ویژه به «فرهنگ» و «تربیت فرهنگی» کودکان و نوجوانان را یکی از مهترین مساله‌های امروز نظام تربیتی و آموزشی کشور اعلام کرد و افزود: کانون پرورش فکری در بحث تربیت فرهنگی جایگاه خوبی دارد و امیدواریم با کمک مسولان، موانع و مشکلات توسعه فرهنگی برای رشد کودکان و نوجوانان کم رنگ‌تر شود.

فرماندار جوانرود، در این جلسه با حمایت از توسعه مرکز کانون پرورش فکری، از راه‌اندازی واحد سیار روستایی نیز در این شهرستان استقبال کرد.

در ادامه حضور مدیرکل کانون استان در شهرستان جوانرود، او همراه با معاون و کارشناسان از مرکز کانون در این شهرستان بازدید و در رابطه با مسایل و مشکلات این مرکز با مسوول آن گفت‌وگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =