کد خبر: 284859
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
بازدید 542
شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل تشکیل جلسه داد

نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع برسی عملکرد حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده مدیرکل استان، ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران حوزه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی، به تبیین سیاست‌ها پرداخت و پیرامون برخی موارد مهم ارتقایی با اعضای جلسه به تبادل‌نظر پرداخت.

وی در خصوص اجرای طرح کانون مدرسه، مهرواره ها، فعال‌سازی انجمن‌ها، نشست‌های ادبی و انجام دوره‌های آموزشی در راستای دانش‌افزایی کارکنان و مربیان تأکید کرد.

در این جلسه، اعضای شورای فرهنگی به بررسی و تحلیل ارزیابی ستاد در ارتباط با عملکرد استان در شاخص‌های مختلف فرهنگی هنری پرداختند و پیرامون اتخاذ تدابیر مناسب برای حفظ وضعیت مطلوب در برخی حوزه‌ها و نیز ارتقای جایگاه استان با ارائه خدمات به جامعه هدف در زمینه‌هایی که نیاز به فعالیت بیشتر دارد تصمیم‌گیری کردند.

شایان‌ذکر است، تقویت حوزه آموزش و پژوهش و فعالیت‌های نهاد اقدام پژوهی، برنامه‌ریزی جهت برگزاری مهرواره در شمال، جنوب و مرکز استان، برگزاری چهارمین جشنواره طنز استانی «یک وجب یک لبخند»، ساماندهی انبار کتاب تا پایان دی‌ماه، اختصاص ملزومات به مراکز جهت برگزاری طرح کانون مدرسه و عضویت دانش آموزان طرح در مراکز (با توجه به وضعیت تمکن مالی، مربی مسئول مرکز با هماهنگی اداره کل کانون استان می‌تواند در مبلغ حق عضویت تخفیف دهد و یا به‌صورت رایگان ثبت‌نام کند) از مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =