مرغ باهوش بربام مراکز کانون ایلام

مراکز کانون ایلام در راستای اجرای یک طرح پرورشی، تربیتی و مهارتی نمایش هایی را در با کمک بچه های ایلامی ساختند و به اجرا گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،طرح نمایش کوچک طرحی است که در آن مراکز کانون ایلام با استفاده از امکانات مرکزبرای بچه ها در فضایی که در اختیار دارند نمایش هایی را با کمک بچه ها به اجرا می گذارند.این طرح با عنوان سفرمرغ باهوش در راستای برنامه «کانون، مهارت، زندگی» در کلیه مراکز فرهنگی‌ هنری ثابت و سیار کانون این استان تا سال 98 تداوم خواهد داشت.مراکز شماره یک و دوایلام تاکنون این طرح را اجرا کرده و نمایش های کوچکی را با بازی بچه ها به اجرا گذاشته اند بقیه مراکز نیز در حال برگزاری است.

شعار «خوب زندگی کردن، تمرین می‌خواهد»به عنوان یک شعار محوری در این برنامه و دیگر فعالیت های امسال کانون ایلام به عنوان یک تفکر مثبت و انرژی بخش و در عین حال پرورشی دنبال می شود.

 :«کانون، مهارت، زندگی»، طرحی است که در آن از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان و مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری در راستای درونی‌کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز کودکان استفاده می شود.

ایجاد خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان، انس با مطالعه و کتاب‌خوانی، لذت‌بخش کردن محیط یادگیری و استفاده از سبک‌های متنوع یادگیری با آموزش‌های غیرمستقیم را از اهداف اصلی این طرح عنوابه شمار می رود.

بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی وهنری و علمی را به صورت ثابت و سیار ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =