هیچ هدفی محقق نمی شود مگر با نیروی انسانی کارآمد و ابزار لازم

معاون فرهنگی کانون فارس گفت:تعهد در کار و برخورداری از ایمان به خداوند، احساس مسئولیت به عنوان وظیفه الهی، تجربه و تخصص، سلامتی جشم و روح ومیزان توانمندی افراد را از جمله مواردی دانست که در مدیریت اسلامی مورد توجه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در جمع مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون استان گفت: در بسیاری از آیات قرآن مجید، گزیده های آموزنده‌ای از زندگی طیبه اولیای حق به تصویر کشیده شده است. پیامبران به عنوان برترین مدیران تاریخ بشریت، دارای روش‌های بی بدیلی به خصوص در مدیریت بحران هستند که بررسی آن‌ها می‌تواند نتایج ارزشمندی را در پی داشته باشد.

کامرانی که در آیین افتتاح دوره آموزشی فعالیت‌های علمی کودکان و نوجوانان در مراکز سخن می‌گفت افزود: یکی از مباحث قرآن در رابطه با ارتباط انسان با خداوند، ارتباط با خویشتن، طبیعت و ارتباط با دیگران است که هر کدام از این نوع، مشکلات خاص خود را دارد. ولی ارتباط انسان‌ها با یکدیگر که در مدیریت مطرح می‌شود بسیار پیچیده و دشوار است زیرا رفتار آدمیان با یکدیگر متعارض است و تداخل منافع و موقعیت‌ها موجب چالش در روابط آنان می‌شود.

او تعهد در کار و برخورداری از ایمان به خداوند، احساس مسئولیت به عنوان وظیفه الهی، تجربه و تخصص، سلامتی جشم و روح ومیزان توانمندی افراد را از جمله مواردی دانست که در مدیریت اسلامی مورد توجه است.

معاون فرهنگی کانون فارس در پایان ضمن معرفی کتاب‌های معجره شکرگزاری، کتاب کوچک رضایت و کتاب تمرین نیروی حال، 34 نکته مدیریتی از دیدگاه قرآن و ائمه اطهار را برشمرد.

پودمان آموزشی فعالیت‌های علمی کودکان و نوجوانان در مراکز در روزهای 16 و 17 دی ماه 1397 در پژوهشکده معلم شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =