جابه‌جایی مرکز فرهنگی هنری هامون(سیستان و بلوچستان) برای انجام تعمیر ساختمانی

اعضای مرکز فرهنگی هنری هامون تا پایان امور تعمیر ساختمان مرکز در محل جدیدی خدمات کانون پرورش فکری را دریافت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با همکاری شایسته‌ی آموزش و پرورش، مرکز فرهنگی هنری هامون به محل جدیدی منتقل شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: مرکز هامون، که چند سالی است به بهره برداری رسیده، به دلیل عدم زیرسازی مناسب و شرایط آب و هوایی منطقه با مشکلاتی مواجه شده که رفع آنها نیاز به رسیدگی و اقدام فوری داشت.

معصومه هادی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و خطرهایی که در این زمینه وجود داشت، نشست‌هایی با مسئولان استانی و محلی برگزار شد تا این مشکل برطرف شود.

وی هم‌چنین با اشاره به اهمیت جایگاه کودکان و نوجوانان و لزوم انجام فعالیت‌های کانون در دوران تعطیلی ناشی از تعمیر مرکز، با ذکر این نکته که:«سعی ما بر آن است که به هیچ دلیلی هیچ‌یک از مراکز حتی برای یک‌روز هم تعطیل نشوند» عنوان کرد: با توجه به رسالت کانون در زمینه‌ی پرورش فکر کودکان و نوجوانان، استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود و استمرار ارایه‌ی خدمات به این گروه‌های سنی، ایجاب می‌کرد در زمان تعطیلی مرکز شرایطی فراهم شود تا اعضای مرکز هامون از دریافت خدمات فرهنگی و هنری محروم نباشند و بر همین اساس یافتن محلی جدید در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کانون سپس با تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش در همراهی برای حل این مسئله گفت: نشست‌هایی با مسئولان این سازمان برگزار شد که نتیجه‌ی آن اختصاص محلی مناسب برای ادامه‌ی فعالیت‌های کانون بود تا کودکان و نوجوانان از فضای کانون دور نباشند.

قابل ذکر است کودکان و نوجوانان هامونی از این پس می‌توانند برای دریافت خدمات کانون به آدرس خیابان شهدا، دبستان فجر مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =