کد خبر: 285291
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
بازدید 604
برگزیدگان کرمانی دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش

۱۶ کودک و نوجوان کرمانی در جمعِ برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کرمان، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی(عروسک)،محمدرضا علی‌آبادی از مرکز فرهنگی هنری کانون راور به مربی‌گری مریم محمدی در رده سنی (۱۰ تا ۱۲ سال) و ریحانه زاده‌محمودآبادی از مرکز شماره ۵ کرمان به مربی‌گری محبوبه سیداحمدی در رده سنی (۱۳ تا ۱۸ سال) به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 در همین حال، نازنین عارفی از مرکز عنبرآباد به مربی‌گری مریم جهانشاهی و ابولفضل علی‌آبادی از مرکز راور به مربی‌گری مریم محمدی شایسته دریافت لوح تقدیر در رده سنی (۷ تا ۹ سال)، سحر توحیدی از مرکز شماره یک راور به مربی‌گری مریم محمدی در رده سنی (۱۰ تا ۱۲ سال)، بهاره زاده‌محمودآبادی و کیانا رضازاده از مرکز شماره ۵ کرمان به مربی‌گری محبوبه سیداحمدی در رده سنی ( ۱۳ تا ۱۸ سال) لوح تقدیر رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی(عروسک) را دریافت کردند.

فاطمه زرپناه از مرکز شهداد به مربی‌گری پروین شعبانی و حنانه کارگر از مرکز شهربابک به مربی‌گری محبوبه کربلایی رتبه برگزیده رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی صنایع‌دستی را در رده سنی ( ۱۰ تا ۱۲ سال) از آنِ خود کردند.

همچنین، دیپلم افتخار رشته‌ی صنایع دستی در ۲ رده سنی ( ۱۰ تا ۱۲ سال  ) و (۱۳ تا ۱۸ سال) به ترتیب به سارا امان‌الهی از مرکز شهداد به مربی‌گری پروین شعبانی و ملیکا موسی‌نژاد از مرکز شماره ۵ کرمان به مربی‌گری محبوبه سیداحمدی تعلق گرفت.

در رده سنی (۱۰ تا ۱۲ سال)، هستی اشرف‌زاده از مرکز بافت به مربی‌گری فهیمه آذر، نازنین‌زهرا گنج‌پور از مرکز شماره ۵ کرمان به مربی‌گری محبوبه سیداحمدی، فاطمه رستم‌آبادی از مرکز بم به مربی‌گری سمانه ابراهیم‌نژاد و ملیکا خضری از مرکز شهداد به مربی‌گری پروین شعبانی در رده سنی (۱۳ تا ۱۸ سال) شایسته دریافت لوح تقدیر در رشته صنایع‌دستی شدند.

در رشته نقاشی نیز امیرحسین علیزاده از مرکز شماره ۶ کرمان به مربی‌گری محبوبه نژادصادقی، لوح تقدیر این رشته را در رده سنی( ۷ تا ۹ سال) کسب کرد.

اسامی برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی" آفرینش"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =