تماشاخانه‌ سیار کانون دهه‌ فجر را جشن می‌گیرد

پیک امید «تماشاخانه‌ سیار» کانون پرورش فکری چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با اجرای نمایش، قصه‌گویی، نقالی، نمایش‌نامه‌خوانی و اکران فیلم‌های کوتاه انیمیشن در باغ موزه‌ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جشن می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حضور تماشاخانه‌ سیار کانون در نمایشگاه دست‌آوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای استفاده‌ عموم مردم از امکانات فرهنگی کانون خواند و گفت: «از روز ۵شنبه ۱۱ بهمن تا جمعه ۱۹ بهمن علاقه‌مندان در دو سانس می‌توانند به تماشای این برنامه‌ها بنشینند.»

حامد رهنما اضافه کرد:  پیک امید کانون با اجرای بازی نمایشی با محور موضوعی تغذیه سالم در این روزها میزبان خردسالان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهد بود. ضمن این‌که با توجه به قابلیت پخش فیلم قرار است در این تماشاخانه، فیلم‌های کوتاه انیمیشن کانون که موفق به کسب جوایز داخلی و خارجی شده‌اند به نمایش درآید.»

رهنما افزود: «از آنجا که این نمایشگاه با هدف ارائه دست‌آوردهای چهل ساله‌ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصمیم گرفت تا  این دست‌آوردها را در قالب فیلم به نمایش درآورد. ضمن آن‌که با مشارکت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌های نمایشی در این روزها میزبان مخاطبان خواهند بود.

او همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با مشارکت کانون استان تهران، مربیان و کارشناسان فرهنگی و هنری قرار است با قصه‌گویی، نقالی، نمایش‌نامه‌خوانی و.... ضمن ایجاد ساعت‌هایی شاد برای کودکان، نماینده‌ هنرمندانی باشند که به عنوان مربی در این سال‌ها هنر و دانش خود را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور گذاشته‌اند. بدین ترتیب این مربیان پاسخ‌گوی سوال‌های مخاطبان درباره فعالیت‌های پنجاه ساله‌ی کانون خواهند بود.»

گفتنی است «پیک امید» تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح  و ۱۴ تا ۱۷ در باغ موزه‌ی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =