آیین‌نامه بخش «ملاقات تجاری» بازار ملی پویانمایی تهران اعلام شد

آیین‌نامه حضور در بخش «ملاقات تجاری» ششمین بازار ملی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازار ملی این دوره از جشنواره پویانمایی تهران در نظر دارد برای ایجاد زمینه‌های شغلی در حوزه انیمیشن، بخش ویژه‌ای را با عنوان «ملاقات تجاری» (Meeting) برگزار کند. در این بخش غرفه‌داران می‌توانند جلسه‌های استخدام و انعقاد قراردادهای تجاری و کاری خود را در بازار ملی جشنواره انجام دهند.

در این ملاقات‌ها که با هدف تقویت ارتباط فعالان این حوزه و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات انیمیشن انجام خواهد شد، تکمیل فرم ثبت‌نام ملاقات تجاری، ارایه رزومه کاری و نمونه آثار به دبیرخانه جشنواره و همچنین حضور به موقع و منظم در جلسه‌های تجاری طبق برنامه‌ریزی مدیریت بازار الزامی خواهد بود و در صورت حضور نیافتن در جلسه، امکان ملاقات مجدد وجود ندارد.

همچنین به دلیل تنوع آثار و تخصص‌ها، تجهیزات لازم برای ارایه آثار در جلسه به‌عهده متقاضی خواهد بود و ملاقات تجاری در مکانی که از قبل پیش‌بینی شده است، انجام می‌شود.

برنامه هر بار ملاقات کارت Meeting در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و ملاقات‌ها در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۲۰ در بخش جانبی ششمین بازار ملی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران انجام می‌شود. روند ثبت درخواست برای شرکت در میتینگ‌ها در همان ایام بازار انجام می‌گیرد.

مدت زمان تعیین شده برای هر جلسه حداکثر دو ساعت است و در صورت لغو برنامه، می‌بایست ۲۴ ساعت قبل از جلسه هماهنگی لازم با مسئول مربوطه انجام شود.

نشانی محل برگزاری بازار و جلسه‌های «ملاقات تجاری» در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

همچنین غرفه‌داران برای حضور در بخش «ملاقات تجاری» (Meeting) لازم است فرم تکمیل شده را به دفتر بازار ملی پویانمایی تحویل دهند تا هماهنگی‌های لازم انجام گیرد. برای ثبت‌نام در بخش «ملاقات تجاری» بازار ملی پویانمایی، ارایه کارت غرفه الزامی است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =