کد خبر: 286051
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
رونمایی از پوستر فیلم «ضربه فنی»/ اکران از ۲۴ بهمن

فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از صبح روز چهارشنبه ۲۴ بهمن در سراسر کشور روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و برگزیده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره کودک و نوجوان است که از این روز در سراسر کشور روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

«ضربه فنی» در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به‌دست آورد.

این فیلم تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و از سوی موسسه سیمای مهراز روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ پخش می‌شود. پوستر این فیلم از سوی دانیال فرخ طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =