نشان‌های طلا و برنز مسابقه «بُنسکا» بلغارستان در دست کودکان نقاش خوزستانی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به دریافت نشان‌های طلا و برنز مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در مسابقه نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان که با موضوع «جشن و شادی به همراه دوستان» برگزار شد؛ «محمد امیریان» ۷ ساله و «روشنا غلام‌زاده» هر دو از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان استان خوزستان هریک «نشان طلا و دیپلم افتخار» این مسابقه را دریافت کردند.

هم‌چنین «علی مهراب‌فر» ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اهواز استان خوزستان نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کرد.

برگزیدگان بهبهانی و اهوازی این مسابقه عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که به ترتیب زیر نظر ناهید مهران فر و مرجان نوروزی زاده مربیان هنری کانون آموزش دیده و در این مسابقه شرکت کردند.

گفتنی است: برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «بُنسکا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۷ از بین ۶۶۱۰ اثر از ۵۳ کشور جهان انتخاب شدند که ۲۳ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند که سه نفر از آن‌ها خوزستانی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =