برگزاری «پودمان آموزشی ثبت و مستندسازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی»

زعفر احدزاده با اشاره به اینکه «پودمان آموزشی ثبت و مستندسازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری اردبیل در حال برگزاری است، گفت: این دوره از شنبه ۲۸ بهمن‌ماه آغاز شد و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مدیرکل کانون استان تصریح کرد: این دوره باهدف آشنایی مربیان با ثبت تجربیات کاری، مستندسازی فعالیت‌ها و طبقه‌بندی آثار حاصل از فعالیت‌ها و توانایی عملی انجام آن، به مدت ۳۲ ساعت و با شرکت ۳۲ نفر از مربیان مسئول و امور فرهنگی با حضور زهرا اطهری کارشناس معاونت فرهنگی کانون کشور به‌عنوان مدرس دوره در حال برگزاری است.

احدزاده اضافه کرد: در این پودمان، حوزه عملکرد مربیان فرهنگی، تشریح فرایند و مراحل برنامه فرهنگی، بررسی نقش، رویکرد و شاخص عملکرد مربی فرهنگی، ابعاد، وجوه و الزامات مستندسازی عملکرد تشریح می‌شود.

همچنین نمونه مستندات عملکرد مربیان فرهنگی تحلیل و مفهوم تجربه، اهمیت و نقش تجربه نگاری در مستندسازی، روش‌های مستندسازی و تجربه نگاری و تجربه و تحلیل انواع تجربه باهدف شناسایی و ارزیابی تجربه موفق و ناموفق بحث و بررسی می‌شود و فراگیران با مدیریت دانش، مزایا و منافع آن، مفهوم تجربه و تجربه نگاری، ابعاد مدیریت دانش و مکانیسم‌های مستندسازی، آشنا می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =