موضوع جلسه مشترک مدیران کل و کارشناسان کانون و هواشناسی استان اردبیل

در جلسه مشترک مدیران کل و کارشناسان کانون پرورش فکری و هواشناسی استان اردبیل، شعار روز جهانی هواشناسی با عنوان «سرزمین، خورشید و هوا» موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در این نشست گفت: تأثیرگذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و تعاملات کانون با سایر دستگاه‌ها و فعالیت‌های مرتبط، همواره مدنظر بوده است.

احدزاده تصریح کرد: توجه به بسیاری از شاخص‌های زندگی اجتماعی ازجمله: محیط‌زیست و هواشناسی کاربردی در قالب فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی، مدنظر مربیان و مراکز است و با عنایت به شعار روز جهانی هواشناسی با عنوان «سرزمین، خورشید و هوا» می‌تواند محور برنامه‌های ترکیبی در قالب فراخوان‌های مختلف باشد.

در این جلسه علی دولتی مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز گفت: با توجه به رسالت و برنامه‌های کانون پرورش فکری، می‌توان در عصر ارتباطات و اطلاعات از توان اجرایی این دستگاه فرهنگی، در آگاهی بخشی و شناساندن ارزش‌ها و هنجارهای حاکم بر جامعه و محیط‌زیست از طریق پرورش نسل خلاق با معیارها و ترازهای جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

دولتی مهر با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ارزش‌گذاری به پدیده‌های مهم زیست‌محیطی و اجتماعی، افزود: اهمیت‌دهی به پدیده‌هایی همچون سرزمین، محیط‌زیست و هواشناسی در جهت آموزش و ترویج زندگی بهتر، ضرورتی انکارناپذیر است.

وی یادآور شد: اداره کل هواشناسی استان، آماده همکاری و همراهی با اداره کل کانون پرورش فکری استان در اجرای ویژه‌برنامه‌ها، انجام پروژه‌های مرتبط با موضوعات موردبحث است.

گفتنی است، کانون پرورش فکری و اداره کل هواشناسی استان اردبیل در قالب امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری‌های علمی، فرهنگی و هنری خود را آغاز خواهند کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =