کد خبر: 286252
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
بازدید 577
موفقیت ۲عضو انجمن‌های ادبی کرمان در نخستین مهرواره آفرینش

دو عضو انجمن‌های ادبی کرمان برگزیده‌ی بخش شعرنخستین همایش ادبی کانون شدند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون کرمان، دراولین همایش ادبی آفرینش ویژه‌ی اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، آرزو کبیری نیا عضو انجمن شعر "مهر" مرکز آفرینش‌های ادبی کانون کرمان به سرپرستی سمیه یاوری و فائزه ملکی عضو انجمن ادبی " زراوند " زرند به سرپرستی ریحانه یزدانی از برگزیدگان و دعوت شدگان نخستین مهرواره آفرینش شدند .

نخستین مهرواره‌ی آفرینش با هدف معرفی چهره‌های آینده ادبیات خلاق کشور به جامعه ادبی، با شعار   " خوب زندگی کردن تمرین می خواهد " توسط مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری در روزهای ۱ تا ۳ اسفند ۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی در خیابان حجاب برای دختران و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خیابان سمیه تهران برای پسران برگزار می شود .

برگزیدگان دعوت شده به این همایش کشوری از بین اعضای انجمن ‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که به منظور خلق اثر فاخر، ادب نقد شدن و نقد کردن در تکمیل کارگاه‌های ادبی کانون تشکیل شده‌اند، با بررسی و داوری آثارهر عضو که در سال ۹۷ تولید شده است، انتخاب شدند .

گفتنی است این همایش در دو بخش انجمن‌های شعر و داستان به صورت جداگانه برگزار می شود.

انجمن ادبی کانون کرمان نخستین بار در سال ۱۳۷۴ تشکیل و در ابتدا با عنوان " نشست نقد و بررسی آثار اعضا" شروع به فعالیت کرد.

این نشست‌ها از سال ۱۳۸۰ با عنوان "انجمن ادبی شعر و داستان" فعالیت خود را ادامه داد و در حال حاضر ۷ انجمن ادبی کودک و نوجوان در استان کرمان فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =