از کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر ایلام تجلیل شد

در مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با حضور مسئولین استانی از فعالیت های کمیته کودک ونوجوان استان ایلام قدر دانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، در مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مدیر کل و روابط عمومی کانون ایلام تجلیل شد.براساس این گزارش در این مراسم که از طرف ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده بود از مهدی جمالی مدیر کل کانون به عنوان مسئول کمیته کودک ونوجوان در کنار تعدادی از کمیته های فعال  با اهدای لوح سپاس و هدایایی معنوی قدر دانی شد.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،دردهه مبارک فجر امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعداد 13برنامه استانی و22 برنامه اختصاصی را در مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار و پستی خود در سراسر استان برگزار کرد

کمیته کودک ونوجوان استان ایلام در دهه مبارک فجرسال جاری با دبیری اداره کل کانون پرورش فکری و عضویت سازمان آمورش وپرورش،سازمان بهزیستی ،کمیته امداد وصدا وسیما برنامه های مربوط به این دهه را در حوزه کودک ونوجوان پیگیری می کند.

بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ، ادبی، هنری و آموزشی ارائه می دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =