ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت زهرا (س) در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند ویژه برنامه، زادروز فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن را گرامی‌ داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با زادروز فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن،مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، چند ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به همین مناسبت، شمار 25 نفر از اعضا و مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، به دیدار بانوان آسایشگاه خیریه سالمندان حضرت امیرالمومنین (ع) رفتند.

اهدای گل به سالمندان و اجرای برنامه‌های شاد توسط اعضا برای آنان، از برنامه‌های این دیدار بود.

در مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، 30 نفر از اعضای کودک و نوجوان پسر این مرکز در تاریخ 5 اسفند 97 در کارگاه ادبی شرکت کردند و  با موضوع «نامه‌ای به مادرم» دل‌نوشته‌هایی را برای مادران‌شان نوشتند.

در کارگاه ادبی روز 6 اسفند 97 نیز، 35 دانش آموز مدرسه «زهره بنیانیان» با موضوع «بهترین هدیه برای مادرم» متن‌های ادبی نوشتند.

همچنین در روز 6 اسفند کارگاه کاردستی « من و مادرم» با حضور 25 عضو و مادران‌شان برگزارشد.. در این کارگاه، دختران  و مادران  کوزه های سفالی را با همکاری هم نقاشی کردند و در پایان نمایشگاهی از این آثار در مرکز برپا شد.برگزاری مسابقه و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این کارگاه بود.

معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) و قصه گویی از زندگی ایشان و ساخت طرح دیواری تبریک روز مادر، از دیگر فعالیت های این مرکز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =