برنامه ریزی جهت همکاری میان موسسه پیام و کانون زبان  ایران در چهار محال و بختیاری

جلسه برنامه ریزی همکاری های دو جانبه کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری با موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:  جلسه هماهنگی در برنامه های دو جانبه کانون زبان ایران و موسسه ی فرهنگی پیام در محل دفتر کانون زبان استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمدرضا ناطقی، مسئول امور فرهنگی موسسه پیام، محمد مردانی مدیر کانون زبان  استان، محمدتقی نریمانی و بهنام امانی از روسای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل شد و راهکارهای  همکاری موسسه پیام با کانون زبان ایران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این خبر محمد رضا ناطقی، ضمن تشریح فعالیت های موسسه پیام در سطح کشور و با توجه به شناخت و آشنایی قبلی خود از مجموعه کانون زبان، عملکرد این کانون را در سطح کشور برای کلیه خانواده ها رضایت بخش اعلام کردو از پیگیری های این موسسه برای همکاری با کانون زبان خبر داد.

وی یکی از دلایل عملکرد مثبت و رضایت بخش کانون زبان ایران را برنامه ریزی دقیق آموزشی، استفاده از اساتید خبره و با تجربه، استفاده از کارکنان مجرب و دلسوز و مواد آموزشی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی دانست.

در ادامه محمد مردانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول امور فرهنگی موسسه پیام در این استان،  با اشاره به روش ها و مواد آموزشی و منابع،  به معرفی هرچه بیشتر کانون زبان ایران پرداخت و آمادگی کانون زبان ایران را جهت ارائه خدمات به مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اعلام کرد.

گفتنی است: در پایان این مذاکره مقرر گردید پس از ارائه درخواست و طرح موضوع در کمیته فنی باشگاه پیام،  در آینده نزدیک این همکاری ها گسترش یافته  و در سطح این استان خدمات لازم از سوی هر دو ارگان جهت تعاملات بیشتر ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =