بازتاب گسترده جشنواره پویانمایی تهران در رسانه‌ها

مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ضمن تشریح رویدادهای این دوره از جشنواره از رسانه‌ها که به شکل قابل توجهی اخبار جشنواره را پوشش دادند، قدردانی کرد.

حامد رهنما مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ضمن تشکر از رسانه‌ها که به شکل گسترده اخبار و وقایع این دوره از جشنواره را پوشش دادند، گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و آثار راه یافته به جشنواره طی ۵ روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۲۳ در ۸ سانس و در سه سالن شهید بهنام محمدی، سالن غدیر و سالن آسمان به نمایش درآمد.

وی افزود: این فیلم‌ها همچنین در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالداسلامبولی و در سالن‌های نمایش کانون در ۳۱ استان سراسر کشور به نمایش درآمد که سانس صبح در شهرستان‌ها ویژه مدارس و بعدازظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: در ایام جشنواره هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی خلاق پویانمایی با حضور محمدرضا حافظی به عنوان مدرس برای مربیان کانون برگزار ‌شد. پس از آن در ساعت ۱۵ و ۱۷ نشست‌های تخصصی همچون «بررسی پایان‌نامه‌های برتر»، «۱۱ تکنیک، ۱۱ فیلم‌ساز»، «انیمیشن تجربی»، «جامعه نیومدیا»، «رونمایی کتاب جستارهایی درباره اقتصاد انیمیشن»، «از گرافیک تا انیمیشن» ایستوان اروز، «کاربرد موتورهای گیم‌سازی در تولید انیمیشن»، «اقتباس از فیلم‌نامه تا انیمیشن»، «انیمیشن مستند نوین» سیلوی برینگاز، «نشست صنف انیمیشن ایران» و «نشست تخصصی مایکل دودوک دو ویت و فیلم‌های کوتاهش» برای علاقه‌مندان برگزار شد.

برگزاری روزانه نشست نقد و بررسی سه فیلم انیمیشن کوتاه با حضور کارگردان‌های آثار و یک منتقد از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره بود.

رهنما اظهار کرد: در این دوره شبکه دو، شبکه چهار و شبکه امید ویژه‌برنامه‌هایی درباره رویدادهای یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را در فواصل زمانی مختلف روی آنتن ‌بردند.

همچنین نشست‌های تخصصی ساعت ۱۵ و جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها در ساعت ۱۹ نیز از کانال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایت آپارات به صورت زنده پخش ‌شد.

مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران بیان کرد: بازار فیلم جشنواره با ۲۲ غرفه برپا و با استقبال خوبی از سوی فعالان و دست‌اندرکاران عرصه انیمیشن و سرمایه‌گذاران این حوزه مواجه شد و این بخش را می توان یکی از شلوغ ترین بخش های جشنواره دانست.

رهنما در پایان پر بودن سالن‌های نمایش فیلم در اغلب سانس‌ها را از دیگر دست‌آوردهای جشنواره دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =