بازدید مدیرکل و کارشناس طرح‌های عمرانی از مرکز یک کانون اردبیل

مدیرکل و کارشناس طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از پروژه تعمیر و تجهیز ساختمان مرکز شماره یک کانون اردبیل بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با تلاش و پیگیری‌های زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان، قدیمی‌ترین مرکز فرهنگی هنری اردبیل موردبازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت.

در همین راستا مدیرکل کانون استان و احمد سامع کارشناس طرح‌های عمرانی از پیشرفت روند تعمیرات مرکز یک اردبیل، بازدید به عمل آوردند و پیشنهادهایی در خصوص طرح مقاوم‌سازی ارائه شد.

احدزاده در این بازدید ضمن پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی مراکز فرهنگی هنری کانون استان، تأکید کرد: از انجام هرگونه مساعدت برای رفع آن‌ها دریغ نخواهد شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون اردبیل در سال ۱۳۴۶ تأسیس‌شده و یادآور خاطرات پدران و مادران این شهر از روزهای طلایی کانون در سال‌های دور است و به دلیل عدم بازسازی مناسب فضای داخلی طی چند سال گذشته، دچار فرسایش و تخریب قرارگرفته و قابل بهره‌برداری نبود. بنابراین جهت زیباسازی فضای داخلی و احیای مجدد این مرکز؛ عملیات مختلفی از قبیل: گچ برداری قسمت‌های فرسوده سالن مرکز و سرامیک کاری، تعمیر و تعویض پنجره‌ها، نقاشی، رنگ‌آمیزی دیوارهای سالن، کارگاه‌های هنری و ادبی و تعویض سیم‌کشی فرسوده، تعویض پرده‌های سالن مطالعه، تجهیز میز و صندلی، سیستم روشنایی و ... انجام شد و در سال ۱۳۹۸ آماده ارایه خدمات مناسب برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

شایان‌ذکر است این اقدامات باهدف تأمین و ارائه امکانات مناسب و درخور شأن اعضا و اولیا بوده و انتظار می‌رود جلب رضایت مخاطبان را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =