گسترش فعالیت‌ها و فراگیری مراکز فرهنگی هنری کانون بیش‌ازپیش مدنظر قرار گیرد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از طرح‌های عمرانی مراکز فرهنگی هنری شهرستان پارس‌آباد، اصلاندوز، بیله سوار، گرمی و کانون زبان بازدید و با مسئولان این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد، بر نقش اساسی و کلیدی کتابخانه‌های سیار روستایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و کتاب رسانی به مناطق محروم و دورافتاده تأکید شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سعید رشادی امام‌جمعه پارس‌آباد، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری، خواستار حضور پررنگ کتابخانه سیار روستایی در روستاهای این شهرستان شد.

حجت‌الاسلام رشادی قول مساعد داد، بیش‌ازپیش از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت کند. هم‌چنین در این دیدار زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل با پرتلاش خواندن همکاران کانون پرورش فکری شهرستان پارس‌آباد، به موفقیت‌های بین‌المللی و کشوری مراکز کانون اشاره و تأکید کرد: استعدادهای کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد قابل‌تحسین است و آن‌ها توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کانون استان کسب کنند.

در ادامه، احدزاده با رئیس منابع طبیعی شهرستان دیدار و هماهنگی‌های لازم جهت اجرای ویژه‌برنامه شهرستانی روز درختکاری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محوطه مرکز شماره دو که به‌تازگی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال دیوارکشی شده است، انجام داد.

مدیرکل کانون استان در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال انجام مراکز در شهرستان ها نیز گفت: با توجه به توسعه این شهر و افزایش جمعیت، باید گسترش فعالیت‌ها و فراگیری مراکز فرهنگی هنری کانون بیش‌ازپیش مدنظر قرار گیرد.

احدزاده تصریح کرد: با توجه به حل مشکل سند مالکیت مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد و نیز حصارکشی این مجموعه و مساحت مفید آن، با مساعدت مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان، پروژه درختکاری و زنگ طبیعت در سایر مراکز استان نیز شروع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات امام‌جمعه و مسئولان این شهرستان مرزی، تصریح کرد: در راستای اهمیت‌دهی به محیط‌زیست و درختکاری و مراقبت از طبیعت، مسابقه نقاشی با موضوع زنگ طبیعت و روز درختکاری در بین اعضای مراکز این شهرستان نیز برگزار خواهد شد و هم‌زمان با این مراسم، از صاحبان آثار برتر قدردانی خواهد شد. احدزاده همچنین در بازدید از مراکز، از اعضاء و مربیانی که توانسته بودند در فراخوان‌های اخیر بین‌المللی و استانی موفقیت کسب کنند، تجلیل به عمل آورد.

وی در ادامه از پروژه‌های عمرانی مراکز ۱ و ۲ پارس‌آباد و از کانون زبان این شهرستان بازدید به عمل آورد و از تعدادی از مربیان و اعضای موفق مراکز ازجمله سارینا حسین زاده عضو پنج‌ساله پارس‌آباد که در فستیوال نقاشی کشور بلغارستان دیپلم افتخار کسب کرده بود و همچنین شهلا شمس و ناهیده جدی مربیان ادبی و هنری مراکز کانون پارس‌آباد که در مسابقه قرآنی خانه‌های بهشتی ستاد اقامه استان حائز رتبه برتر شده بودند، با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی نمود.

شایان‌ذکر است، در سفر مدیرکل کانون استان به مناطق مرزی شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار، اصلاندوز و گرمی، احمد سامع کارشناس طرح‌های عمرانی و ایوب مدنی کارشناس تدارکات و پشتیبانی کانون استان وی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =