کد خبر: 287021
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
بازدید 406
پیام تبریک مدیرکل کانون استان اردبیل به مناسبت آغاز سال نو

زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن عید نوروز سال۱۳۹۸، طی پیامی این ایام فرخنده را به همه هم‌وطنان به‌ویژه مربیان هنرمند و دلسوز، اعضا و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در متن این پیام آمده است:

                                                   «هوالجمیل»

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است،آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

توفیقات سالی که گذشت حاصل تلاش‌های علمی و عملی مربیان و همکاران عزیز و فرهیخته استان بود و برونداد این مساعی عالمانه و کوشش‌های مؤثر، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی، پرورش نسلی فرهیخته و دارای مهارت‌های برازنده در زمینه‌های فرهنگی هنری و ادبی، خود را بروز خواهد داد. قدردان تلاش‌ها، همراهی‌ها و همدلی‌ها هستیم.

امید است در سال پیش رو، با توکل بر خداوند متعال، در سایه وحدت، همدلی و با تلاش و کوشش، سربلندی روزافزون ایران اسلامی را به نظاره بنشینیم.

آغاز سال نو و بهار طبیعت را به کودکان و نوجوانان عزیز به‌ویژه مربیان هنرمند و دلسوز و خانواده‌های عزیز، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و سالی سرشار از نور ایمان و امید توأم با بهروزی و پیروزی برای همه عزیزان آرزومندم.                                                                                                                       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =