اعضای نوجوان انجمن ادبی آفتاب و مهتاب در آخرین گردهمایی استانی

اختتامیه انجمن‌های ادبی استان در سال جاری و با حضور اعضای دختر و پسر انجمن ادبی آفتاب و مهتاب مراکز قوچان و تربت‌حیدریه در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، پنج‌شنبه، ۲۳‌اسفند۱۳۹۷ همایش «آوازهای روشن» با حضور ۷۷ نفر از اعضای نوجوان انجمن ادبی آفتاب و مهتاب استان، در بوستان وکیل‌آباد برگزار شد.

محبوبه بزم‌آرا، کارشناس مسئول ادبی استان با اعلام این خبر گفت: این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری منطقه۹ مشهد و با دعوت از اعضای نوجوان انجمن ادبی آفتاب و مهتاب تربت‌حیدریه، قوچان و چناران همراه بود.

 این نشست از جمله‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده واحد آفرینش‌های ادبی استان بود که با هدف تقدیر از استادان دعوت شده در یکسال برگزاری انجمن‌های ادبی، ایجاد انگیزه و آشنایی بیشتر اعضای انجمن‌های آفتاب و مهتاب با یکدیگر برگزار شد.

بزم‌آرا افزود : این نشست یک روزه در بوستان وکیل‌آباد آغاز و در فرهنگسرای رسانه به پایان رسید.

خوانش و بررسی آثار شعر و داستان، اقامه نماز، صرف ناهار و بازدید از بوستان وکیل‌آباد از جمله برنامه‌های اجرا شده در نیمه‌ی نخست این گردهمایی یک روزه بود.

کارشناس مسئول ادبی ادامه داد: در این برنامه لیلا صبوحی، نویسنده، داور و مدرس کارگاه‌های داستان و قاسم رفیعا، شاعر و کارشناس شعر در بخش خوانش و بررسی آثار ما را همراهی کردند.

این گردهمایی بعدازظهر پنج‌شنبه، در فرهنگسرای رسانه با تجلیل از عباس ساعی، قاسم رفیعا، لیلا صبوحی، وحید حسینی، فاطمه خلخالی و رویا یداللهی، کارشناسان دعوت شده در انجمن‌های ادبی سال ۹۷ و با اجرای گروه کر حوزه هنری سازمان تبیلغات اسلامی و خوانش آثار اعضا به کار خود پایان داد.

بزم‌آرا افزود: در نشست پایانی این برنامه، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن تقدیر و تشکر از یک‌سال حضور اعضا در برنامه‌های انجمن ادبی، سه خبر مهم را نوید داد؛ پیشنهاد میزبانی مهرواره کشوری داستان، افتتاح مرکز تخصصی ادبیات و برپایی پاتوق‌های ادبی عناوین خبرهایی بود که از جانب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =