پرفروش‌ترین آثار کانون در پنجمین و ششمین روز نمایشگاه کتاب معرفی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار پر فروش‌ خود را در روزهای پنجم و ششمِ سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌المل کانون، در پنجمین روز از این دوره نمایشگاه، کتاب‌های «جزیره هزار داستان» نوشته‌ی ادوارد پکارد با ترجمه شهین‌دخت بهزادی، «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» به نویسندگی و تصویرگری مو ویلمز با ترجمه‌ زهرا احمدی و «غازی که نمی‌خواست غاز باشد» اثر پیتر هوراچک و ترجمه نورا حق‌پرست در صدر پر فروش‌ترین‌های کانون قرار گرفت.

هم‌چنین در روز ششم برپایی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثاری چون «خشم قلمبه» داستان مهارتی به قلم و تصویرگری میری دلانسه با ترجمه‌ی سیدمحمدمهدی شجاعی به همراه کتاب «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نگذار کبوتر تا دیروقت بیدار بماند» به نویسندگی و تصویرگری مو ویلمز و ترجمه پرناز نیری در فهرست آثاری قرار گرفت که از سوی مخاطبان کانون با استقبال روبه‌رو شد.

غرفه عرضه‌ محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌ کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، سالنB، راهری ۴، شماره ۱۲۴ واقع شده است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز ۱۴ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =