شفاف‌سازی و صداقت در امور، کلید ارتباط سازنده

قاسم سلیمانی،  صداقت و شفاف‌سازی را کلید ارتباط سازنده بین بخش های مختلف عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، سرپرست کانون البرز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و مناسب دانستن این ماه برای تزکیه روح و نفس و آرزوی بهره‌گیری هر چه بیشتر از لحظات این ماه عزیز، شفاف‌سازی و داشتن صداقت و مراجعه  به مراکز و رفع احتیاجات آنان را از اولویت‌های کاری خود در ماه های ابتدایی  در مجموعه همکاران کانون استان البرز دانست.

وی هم‌چنین با تاکید بر این که فعالیت همکاران در بخش ستادی باید منجر به ایجاد فضای امن و آرام در مراکز فرهنگی و مربیان و اعضا شود،  افزود: کانون باید  در فعالیت‌ها کتاب محور، عضومحورو خانواده محور باشد و در کنار این اولویت‌ها باید آموزش مهارت های زندگی را در دستورکار قرار دهد.

سلیمانی با اشاره به استقبال خوب اعضا نوجوان از فعالیت‌های مرکز شماره ۴ کانون کرج و حضور موثر آنان در فعالیت‌های گروهی مانند سرود، خواستار برنامه‌ریزی جهت پایدار سازی اعضا قدیمی در انجمن‌ها و جذب اعضا جدید در فعالیت‌ها شد.

سرپرست کانون البرزهم‌چنین با اشاره به فاصله موجود بین تعداد اعضا و اعضا فعال در اغلب مراکز کانون و  تغییر نیازهای روز نوجوانان و شرایط اجتماعی حاکم و افزوده شدن گستره‌ی امکانات و ابزارهای ارتباطی،  از مربیان خواست تا طرح‌های خلاق خود را جهت فراهم کردن امکان استفاده طیف گسترده‌تری از مخاطبان و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات روز، مطرح کنند.

سلیمانی با اشاره به ضرورت انجام کار کیفی در مراکز کانون، ادامه داد: زمانی می توانیم فعالیت‌های بهتری داشته باشیم که با شناخت نیازها و برنامه‌ریزی برای آن و استفاده از کارگاه‌های متنوع متناسب با نیاز کودکان ونوجوانان، بر کیفیت فعالیت‌های مختلف خود بیفزایم.

این مقام مسؤول با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان البرز و مراکز کانون،  بر  ضرورت همدلی و مهربانی و صداقت بین همکاران، خردجمعی و آگاهی و پیروی از دانش سازمانی تاکید و آن‌ها را رمز موفقیت مجموعه کانون استان خواند.

توجه به کارگاه‌های خلاق، اجرای علاقه‌مندانه فعالیت‌ها، .ضرورت آشنایی با شیوه‌های جذب و پایدار سازی اعضا و تعامل و تبادل تجربه درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر تاکیدات سلیمانی در این بازدید بود .

گفتنی است لیلی همتی مسؤول مرکز و سایر مربیان در ادامه این نشست، ضمن معرفی خود و سوابق و تجربیات‌شان در خصوص مرکز، موقعیت فیزیکی و محلی و موفقیت ها و مشکلات، مطالبی را عنوان کردند.

بخش پایانی این دیدار نیز به بازدید سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز از بخش‌های مختلف مرکز اختصاص یافت.

مرکز شماره چهار کرج با حدود ۳۰۰۰ نفر عضو کودک ونوجوان از سال ۸۰ در منطقه حصارک بالا، شهر کرج به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت‌رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =