۹ کودک کرمانشاهی، نشان و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک کشور بلاروس را کسب کردند

۹ تن از اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، دیپلم افتخار و گواهی شرکت از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس را از آن خود کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اعضای هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در حالی این موفقیت را به‌دست آورند که در این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده شده بود.

برگزار کنندگان این مسابقه علاوه بر این تعداد کودک و نوجوان ایرانی، آثار ۱۰۶ عضو دیگر کانون را نیز در نمایشگاه مسابقه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند و به آن‌ها نیز گواهی شرکت اهداء کردند.

بر همین اساس، «آندیا حیدری»، ۶ ساله عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون کرمانشاه، موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار این رقابت شد.

همچنین، «سینا گوهر نیا» از مرکز هوانیروز، «نوژین فتحی»  ۵ ساله از مرکز روانسر، «محمد رضا مسعودی نیا» از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه، «حدیث چشمیشی» ۱۲ ساله از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه، «آمیتیس احمدی»  ۵ ساله از مرکز روانسر، «متین قاسمی» ۹ ساله از مرکز سنقر، «آتنا غلامی» ۹ ساله از مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه و «الینا احمدی» ۶ ساله از مرکز روانسر،...دیپلم افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مسابقه هنری با ارسال ۵۱۲ اثر نقاشی اعضای خود شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =