پیکر پویان غفاری در بهشت‌زهرا آرام گرفت

کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست‌ودومین روز خرداد ۱۳۹۸ پیکر یکی از کارشناسان متخصص حوزه فن‌آوری اطلاعات کانون را دردمندانه بر روی دوش خود تشییع و تا جایگاه ابدی‌اش در بهشت‌زهرا تهران بدرقه کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، درگذشت ناگهانی پویان غفاری ۳۹ ساله که دوازدهمین سال خدمت در کانون را سپری می‌کرد، کارکنان مجموعه باسابقه و فرهنگی کانون را در بهت و حیرت فرو برد.

پویان غفاری‌نراقی یکی از کارشناسان متخصص سخت‌افزار دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون بود که چهار سال پایانی فعالیتش را در این مجموعه گذارند اگرچه همکاری او با کانون از سال ۱۳۸۶ و کانون زبان ایران آغاز شد.

جوان شاعرپیشه و اهل شعر و موسیقی متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی آمار از دانشگاه شهید بهشتی و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال بود.

او سال ۱۳۸۶ همکاری با کانون زبان ایران را از شعبه نیاوران آغاز کرد سپس از سال ۱۳۹۱ به عنوان کارشناس بازرگانی کانون زبان ایران و از سال ۱۳۹۲ به‌عنوان کارشناس آمار اداره کل منابع انسانی به فعالیت خود در کانون ادامه داد.

پویان همچنین به عنوان یک متخصص طراحی وب در راه‌اندازی برخی از سامانه‌ها و پرتال‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اداره فن‌آوری اطلاعات کانون همکاری می‌کرد.

در پی درگذشت ناگهانی این کارشناس کانون، مهدیار نویدادهم سرپرست دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون از پویان به عنوان مهندسی دوست‌داشتنی نام برد که روحی بلند و قلبی مهربان داشت و همیشه با انگیزه و پرتلاش و فردی دلسوز برای خانواده، دوستان و همکاران بود.

لیلا بابایی یکی از کارشناسان باسابقه کانون نیز در یادداشتی پایبندی به انسانیت، شرافت، اخلاق، صداقت، رعایت حلال و حرام، ادب، احترام، تعهد، مسئولیت پذیری ودل‌سوزی را از مهم‌ترین ویژگی‌های زنده‌یاد پویان غفاری عنوان کرد که در کارش از تخصصی بالا برخوردار بود و ترکیب جادویی این تخصص با تعهد، از او شخصیتی بی‌نظیر ساخته بود.

در مراسم تشییع پیکر این همکار درگذشته علاوه بر خانواده و بازماندگان او، جمع زیادی از کارکنان کانون و معاون توسعه و مدیریت منابع و تعدادی از مدیران کل کانون نیز حضور داشتند.

مدیریت و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور سوگ‌مندانه این مصیبت را به خانواده آن همکار عزیز تسلیت می‌گویند و برای شادی روح پاک او و دعا برای صبوری بازماندگان، دست به سوی آسمان می‌برند.   

بر همین اساس آیین‌های یادبود پویان‌ غفاری‌نراقی قرار است روز جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مسجد امام‌خمینی(ره) شهرک اکباتان و روز شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد حضرت‌ ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان خالداسلامبولی تهران جنب پارک ساعی برپا ‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =