کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی استان کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با هدف ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی برنامه‌های مشترک فرهنگی اجرا می‌کنند.

در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه، سوم تیرماه 1398 و در محل دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه و با حضور سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه  برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر درباره راه‌های توسعه همکاری‌های فرهنگی میان پلیس و مراکز کانون پرورش فکری، بر اجرای برنامه های فرهنگی متناسب برای کودکان و نوجوانان تاکید شد.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با قدردانی از توجه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه به حوزه فرهنگی کودکان و نوجوانان، اظهار امیدواری کرد؛ حضور نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی در مراکز کانون، سبب نزدیکی بیشتر کودکان و پلیس در جهت افزایش اعتماد اجتماعی و امنیت جامعه شود.

سرهنگ «آمویی» نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت مناسب فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، از آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای توسعه امنیت اجتماعی خبر داد.

در پایان این جلسه، مقرر شد در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری، کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی در کنار همدیگر و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، به اجرای برنامه بپردازند.

نزدیک به 40 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری در شهرهای مختلف استان کرمانشاه مشغول به خدمت‌رسانی فرهنگی برای کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =