ناشنوایان عضو مرکز فراگیر کانون ایلام به اردو رفتند

اعضای مرکزفراگیر کانون ایلام یک روز پر نشاط را با برنامه های متنوع فرهنگی،ادبی و هنری در شهرستان ایوان تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،ناشنوایان عضو مرکز فراگیر لحظه هایی شاد و پرنشاط همراه با برنامه های متنوع فرهنگی،ادبی و هنری را در اردوی یک روزه ی اردوگاه تفریحی فرهنگی خوران شهرستان ایوان تجربه کردند.براساس این گزارش دراین اردوی فرهنگی که به میزبانی مرکز فرهنگی هنری ایوان برگزار شد، ناشنوایان عزیز علاوه بر دیدن مکان های تفریحی و فرهنگی، با بازدید از مرکز فرهنگی هرنی ایوان با فعالیت ها و برنامه ها و کتاب های آن نیزآشنا شدند.

در این اردو که با پیشنهاد و پیگیری مدیر کل کانون به انجام رسید،مربیان کانون و مربیان ویژه ناشنوایان نیز آنها را همراهی می کردند.

اردوی فرهنگی تفریحی یکی از برنامه های پرطرفدار کانون به شمار می رود که با هدف دیدن آثار زیبای طبیعی و بناهای تاریخی و اماکن مقدس به صورت هدفمند برگزار می شود و در طول سال مراکز کانون با بازدید از شهرستانهای مختلف با ظرفیت های فرهنگی،تاریخی استان اشنا می شوند.

مرکز فراگیر کانون استان ایلام واقع در مرکز فرهنگی هنری شماره یک در بلوار سید احمد خمینی (ره) در راستای خدمت به کودکان ونوجوانان دارای نیاز های ویژه در کانون ایلام راه اندازی شده و با در اختیار دادن کتاب های ویژه این قشر فضایی را فراهم کرده تا در کنار کودکان ونوجوانان دیگر بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

بیست ودو مرکزفرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،هنری و ادبی را به صورت ثابت، سیار و پستی ارائه می دهند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =