کد خبر: 289142
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
بازدید 714
تب و تاب تابستانی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روزهای گرم تابستان را با اجرای برنامه‌های متنوع برای اعضا دلپذیر و به یادماندنی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، زادروز حضرت معصومه س و روز قلم، از آخرین مناسبت‌هایی بود که مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با برنامه‌های متنوع آن را گرامی داشتند.

به مناسبت روز دختر اعضای دختر مرکز فرهنگی و هنری شریفیه در یک اردوی تفریحی شرکت کردند.در این اردوی یک روزه که در اردوگاه شهید بابایی برگزار شد،19 عضو در برنامه‌ها و مسابقه‌های متنوع شرکت کردند.هم‌چنین به این مناسبت، یک مسابقه دارت برای 20 عضو نوجوان دختر در مرکز اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا هم به مناسبت روز دختر کارگاه کاردستی (کارت تبریک روز دختر)، معرفی شخصیت حضرت معصومه(س)، اجرای مسابقه مذهبی و نقاشی انجام شد.

مراکز فرهنگی هنری آبیک شماره یک و دو هم اولین ویژه برنامه «پویش فصل گرم کتاب» را در تاریخ 14 تیر 1398، هم‌زمان با روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س)، در «پارک مادر» شهرستان آبیک اجرا کردند. این برنامه شامل بخش‌های مختلفی مانند کارگاه کاردستی‌های ساده، کارگاه هنری و ادبی بود. در این کارگاه‌ها کودکان و نوجوانان با موضوعات آزاد و نیز گرامی‌داشت روز دختر، آثار فرهنگی، هنری و ادبی خلق کردند.

 در بخش دوم این ویژه برنامه، تعدادی از اعضای فعال مراکز به اجرای فعالیت قصه گویی و شعرخوانی پرداختند. اجرای مسابقه و شعرخوانی گروهی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود که مورد توجه کودکان و نوجوانان و برزگترها قرار گرفت.

گفتنی است، در تامین ملزومات و هماهنگی این برنامه، فرمانداری شهرستان، اداره بهزیستی و سپاه ناحیه نیز همکاری داشتند.

به همین مناسبت در مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی، کارگاه خوشنویسی ، کاردستی های دخترانه و ساخت کارت تبریک روز دختر برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاءآباد به مناسبت روز قلم، با حضور24 عضو نوجوان و با هدف پایدارسازی اعضا با اجرای فعالیت‌های هنری، یک کارگاه خوشنویسی با عنوان «عشق و قلم » برگزار کرد.

مربی کتابخانه سیار روستایی هم برای اعضای دختر فعالیت‌های معرفی شخصیت، معرفی ایام وقایع ،آموزش اوریگامی  وکلاژ نقاشی  را اجرا کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =