کودکان ایرانی از «لیدیسه» چک، نشان رز و دیپلم افتخارگرفتند

کودکان و نوجوانان ایرانی یک نشان رز و ۱۵ دیپلم افتخار چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک را از آن خود کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مسابقه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد دو نشان رز نیز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهدا شده است.

چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک با موضوع اصلی «آب (باارزش‌تر از طلا)» و موضوع‌های (آب در طبیعت، شهر و خانه، آب و زندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها) برگزار شد.

بر همین اساس و از بین ۲۹۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان، سعید جعفرپناه ۱۰ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۲ کانون تهران نشان رز و دیپلم افتخار بخش نقاشی این مسابقه را کسب کرد.

هم‌چنین، باران الله‌یاری ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون استان کرمانشاه، طاها حسین‌نژاد ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ماکو استان آذربایجان غربی، ماهور علیا ۷ ساله از مجتمع کانون کرج استان البرز، بیتا ملکی ۱۱ ساله از مرکز کانون چوار استان ایلام، آرینا رستگار ۵ ساله از مرکز کانون پارس آباد استان اردبیل، آرش ساول‌زاده ۹ ساله از مرکز شماره ۱۲ کانون کرمانشاه و مانی وفا ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۲ کانون  تهران دیپلم افتخار ( بخش نقاشی) این مسابقه را از آن خود کردند.

بر همین اساس، پرنیان عبدی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ کانون استان تهران، هنگامه امیری و شیدا فلاحی هر دو ۱۲ ساله از مرکز کانون سنقر استان کرمانشاه، سبحان رحمانی ۱۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲ کانون تهران، ثنا وطمانی ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد استان آذربایجان غربی، کوثر علیزاده ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ‌فریدونکنار استان مازندران، امیرمهدی صالحی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ماکو استان آذربایجان غربی، دیپلم افتخار (بخش عکس) را دریافت کردند.

کانون با ارسال۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =