تعامل و همکاری مشترک کانون پرورش فکری گلستان با دفاتر تسهیل‌گری

در نشست مدیرکل کانون با مدیران دفاتر تسهیل‌گری استان گلستان پیرامون همکاری و مشارکت در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان و توسعه فعالیت‌های مهارت‌محور ویژه این گروه سنی در مناطق کم برخوردار بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی با بخش‌های غیردولتی و سمن‌ها در مناطق محروم روستایی کمبودهای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری در راستای عدالت فرهنگی از طریق کتاب‌خانه‌های سیار روستایی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار خدمات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: دفاتر تسهیل‌گری و توسعه یکی از بهترین گزینه‌ها برای همکاری دوجانبه در راستای مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان و توسعه و ترویج فرهنگ فردی و اجتماعی در این مناطق است.

این مقام مسوول فرهنگی در ادامه با تشریح رسالت و اهداف کانون در راستای برقراری عدالت فرهنگی، ضرورت کار جهادی در حوزه‌ی کودک و نوجوان را نیازمند طرح و برنامه‌ریزی جامع و کامل دانست و بیان داشت:کانون به‌عنوان متولی اصلی این حوزه با راهبردها، اهداف و برنامه‌های مشخص آماده همکاری با دفاتر تسهیل‌گری در راستای خدمت‌رسانی هرچه گسترده‌تر به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار است.

در پایان مقرر گردید جلسات هماهنگی با نماینده‌های دفاتر تسهیل‌گری پیرامون برنامه ریزی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان در روزهای آتی برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =