اکران فیلم سینمایی ضربه فنی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان آغاز شد

«ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی در نخستین اکران خود در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اکران فیلم سینمایی ضربه فنی در کانون پرورش فکری استان آغاز شد.

این فیلم، که هم‌زمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، در سالن سینمای مجتمع کانون استان به نمایش درآمد، در نخستین اکران خود با استقبال اعضای مراکز فرهنگی‌هنری سراسر کشور روبه‌رو شد.

ضربه فنی داستان محمد شاگرد درس‌خوان و آرامی است که یکی از دانش‌آموزان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان ورزشکار مدرسه به نام امیر آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

گفتنی است ضربه فنی، از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری است که به کارگردانی غلامرضا رمضانی و با بازی افشین هاشمی، نسیم ادبی، سیروس همتی، علی ملکیان، سیاوش اسدپور، سپهراد فرزام و حسین لطفی در حال اکران است.

قابل ذکر است این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه‌ی چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا شده و همچنین در سی‌ویکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانسته است سه جایزه‌ی پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.

علاقه‌مندان جهت آگاهی از برنامه اکران فیلم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶- ۳۳۴۸۸۷۳۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =