ثبت نام بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار«آینده ساختنی است»

فرآیند ثبت‌نام و برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری استان اردبیل با شعار«آینده ساختنی است»رسماً آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده با اعلام این خبر گفت که این رویداد مهم فرهنگی با تشکیل دبیرخانه استانی و ارسال فراخوان و شیوه‌نامه برگزاری جشنواره به صورت رسمی از۲۰ تیرماه آغازشده است.

احدزاده تصریح کرد: کلیه علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون، به آدرس سایت جشنواره قصه‌گویی(http://kanoonfest.ir) نیز مراجعه و با جزییات فرآیند اجرایی این جشنواره مهم در کانون پرورش فکری آگاه شوند.

این مدیر فرهنگی افزود: با توجه به اهداف جشنواره و اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، برنامه‌ریزی‌شده است که در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان اردبیل نسبت به بارگذاری جشن‌های قصه‌گویی اقدام شود.

او یادآور شد: در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، متقاضیان نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره اقدام خواهند کرد و پس از بررسی، هیئت انتخاب (داوران استانی) آثار بارگذاری شده را برای شرکت در مرحله حضوری (صحنه‌ای) معرفی خواهند کرد که بعد از رقابت در مرحله استانی جشنواره، برگزیدگان مجوز لازم برای شرکت در مراحل بعدی را کسب خواهند کرد.

گفتنی است، در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، قصه‌گویانی از سه گروه: دختران و پسران، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در بخش «اجرای صحنه‌ای» به رقابت خواهند پرداخت. علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای این جشنواره بین‌المللی، فقط تا ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره و ثبت‌نام و بارگذاری قصه خود اقدام نمایند.

علاوه بر این، کلیه علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند با ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در بخش«قصه‌گویی۹۰ ثانیه‌ای» نیز به رقابت بپردازند. قصه‌گویان برای شرکت در بخش۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند. در«بخش علمی» نیز علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه مقالات مرتبط با موضوعات جشنواره قصه‌گویی، به رقابت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =