خدمات فرهنگی کانون  در شهر «گرمدره» گسترش خواهد یافت

سرپرست کانون البرز و شهردار گرمدره بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون در این شهر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، قاسم سلیمانی، سرپرست کانون استان، در این دیدار ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خدمات آن در سطوح فرهنگی، هنری و ادبی، به ماموریت اصلی کانون و تلاش در جهت رشد و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان بر مبنای آموزه‌های دینی و غنی‌سازی اوقات فراغت، کودکان ونوجوانان اشاره کرده و ضمن بیان اهمیت فعالیت‌های کانون بری کودکان و نوجوانان از تاثیر اجرای این فعالیت‌ها در زندگی آتی آینده‌سازان سخن گفته و اجرای خوب فعالیت‌ها را سرمایه‌گذاری مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی آتی کشور، عنوان کرد.

هم چنین با اشاره به  مصوبه کمیته‌ی برنامه‌ریزی کرج مبنی بر احداث چهار مرکز در مرکز این شهر ، محمدشهر، کمال‌شهر و گرمدره، ابراز امیدورای کرد که با حمایت شهرداری‌ها و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، اعتبارات لازم به موقع تامین و مرکز ثابت در هر کدام از این مناطق احداث شود.

سلیمانی در بخشی از صحبت‌هایش کتابخانه‌ی سیار شهر ی و روستایی کانون را معرفی کرده و ابراز امیدواری کرد که کانون استان بتواند با استفاده از تجهیزات لازم در این زمینه که با حمایت مسوولان تامین خواهد شد، خدمات خود را هر چه سریع‌تر و تا فراهم شدن شرایط احداث مرکز ثابت،  به کودکان ونوجوانان این مناطق ارائه دهد.

اعلام برنامه‌ها و معرفی کانون زبان ایران و بررسی زمینه احداث شعبه در شهر گرمدره نیز محور بعدی سخنان سرپرست اداره کل کانون البرز بود .

این  مقام مسوول همچنین در خصوص برگزاری «پویش ملی فصل گرم کتاب» و اهداف آن و مهیا بودن زمینه برای معرفی فعالیت‌های کانون به مسوولان شهر در قالب این برنامه‌ی فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

قدوسی، شهردار گرمدره نیز در سخنانی ضمن بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی شهر گرمدره و تلاش برای ارائه خدمات مناسب فرهنگی به مردم این شهر سخن گفته و ضمن تایید ضرورت اجرای فعالیت‌های مناسب و متنوع فرهنگی برای کودکان ونوجوانان از سرپرست کانون خواست تا زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی و ضمن تعیین اعتبارات لازم در جلسات مشابه موارد را بررسی و طرح خود برای مشارکت در مجتمع بزرگ فرهنگی را ارائه دهند .

گفتنی است شهر«گرمدره»، با جمعیتی حدود 14 هزار نفر در نزدیکی کرج واقع شده و نیاز به فعالیت‌ها و امکانات مناسب‌تری در بخش فرهنگ و هنر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =