برگزاری ایستگاه نقاشی و ادبی در نماز جمعه

ایستگاه نقاشی، ادبی و نمایشگاه آثار نماز و حجاب به‌همت مربیان کانون پرورش فکری در مصلاهای نماز جمعه استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، به‌مناسبت چهلیمن‌سالگرد برپایی نماز جمعه، ایستگاه نقاشی، ادبی و نمایشگاه آثار نماز و حجاب با حضور پرشور و مؤثر مربیان کانون پرورش فکری در مصلاهای نماز جمعه شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر، سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مربیان در این ایستگاه با هدف پرورش حس دینی، تعمیق باورهای مذهبی، انتقال ‌ارزش‌های دینی و مذهبی به کودکان و نوجوانان و تشویق آن‌ها به حضور در آئین عبادی‌سیاسی نماز جمعه به اجرای فعالیت قصه‌گویی و بیان احکام اسلامی پرداختند و در ادامه، مخاطبان کودک و نوجوان پس از آشنایی با موضوع به خلق اثر در قالب نقاشی و ادبی پرداختند.

ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی نیز از ایستگاه نقاشی و نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری و هم‌چنین میز خدمت مستقر در شهرستان‌های میامی، شاهرود و مهدی‌شهر بازید و از حضور و همراهی مربیان ابراز خرسندی و قدردانی کردند.

گفتنی است؛ از سوی ائمه جمعه میامی، مهدی‌شهر و گرمسار از مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این سه شهرستان به پاس تلاش و مساعدت در راستای تحقق اهداف ستاد نماز جمعه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =