اگر بخواهیم تحولی اساسی در تربیت کودکان اتفاق بیفتد باید روش‌های کانون را پیش بگیریم

بازدید از کانون فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد با حضور معاون وزیر اموزش و پرورش و مدیر کل اموزش و پرورش استان در روز چهارشنبه دوم مرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان : در  حاشیه این بازدید  فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان گفت: در سال گذشته 100 نفر از اعضای کانون دارای رتبه های ملی و بین المللی شده اند و 2هزار 400 نفر هم در طرح کانون مدرسه از خدمات کانون بهرمند شدند ، در استان 5 هزار 700 نفر در کانون زبان در حال آموزش می‌باشند و شاخص‌ترین برنامه کانون استان کلاس‌های شاهنامه‌خوانی می‌باشد و اولین مرکز تخصصی شاهنامه خوانی در کشور را در مرکز فارسان می باشد که ارتباط خوبی با بنیاد فردوسی در مشهد دارد  و در بیشتر مراکز کانون استان این کلاس ها فعال می باشد و امروز بیش از 300 عضو شاهنامه خوان در استان داریم .

  سپس رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر می خواهیم تحولی اساسی در تربیت کودکان و شیوه آموزش اتفاق بیفتد باید روش های کانون را پیش بگیریم و در پیش دبستانی‌ها با روش‌های خلاق کانون پیش برویم وی نیز به ارتباط کانون با مدارس در قالب طرح کانون مدرسه پرداخت و گفت: اتاق بازی فکری طرح است که در 10 استان و هزار مدرسه در حال اجرا می باشد. کانون مهمترین شریک ما در در این طرح است و باید با روش‌های کانون دروس دیگر را به کودکان آموزش دهیم. ضمنا معاون وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش به همراه مدیر کل استان از کلاس‌های کانون بازدید کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =