کد خبر: 289778
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
بازدید 152
چهارمین پویش فصل گرم کتاب درلرستان برگزارشد

پویش فصل گرم کتاب، این هفته در پارک شهید باهنرالشتر وپارک کشاورزی کوهدشت وبوستان معلم دورود با اجرای برنامه های متنوعی از جمله دعوت شرکت کنندگان به شرکت دربیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان لرستان، چهارمین پویش فصل گرم کتاب عصر روز پنجشنبه سوم مردادماه درپارک شهید باهنرالشتر و پارک شهرکوهدشت لرستان برگزار شد

این برنامه برای چهارمین هفته در لرستان به اجرا در می آمد و دراین پویش ها علاوه بر اجرای برنامه های کتاب محور، مربیان کانون فراخوان بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی را منتشر کرده واز اعضا وخانواده ها دعوت کردند که دراین جشنواره شرکت کنند

 براساس این گزارش: در پویش شهرستان الشتربرنامه هایی مانند: قصه گویی، معرفی کتاب، نمایش شاد وموزیکال و ایستگاه نقاشی به اجرا درآمدو تعدادی از حضارقصه های ۹۰ ثانیه ای خود را برای دیگران اجرا کردند که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

در پایان این مراسم ۱۵جایزه از سوی جمعیت هلال احمر و ۱۵جایزه از طرف  انجمن هنرهای نمایشی به شرکت کنندگان و نفرات برگزیده مسابقه نقاشی اهداء شد.

درشهرستان کوهدشت نیز در پارک کشاورزی برنامه های متنوع فرهنگی هنری مانند: معرفی و خوانش کتاب، اجرای استندآپ کمدی، قصه گویی و ضبط فیلم های یک دقیقه ای و اجرای قصه گویی انجام شد.

همچنین درشهرستان دورود در بوستان معلم این شهر، برنامه های شاد ومتنوعی برای کودکان ونوجوانان اجراشد که می توان به: معرفی کانون و فعالیت های آن، خوانش کتاب ومعرفی کتاب ونقالی و شاهنامه خوانی، قصه گویی و بازی وسرگرمی اشاره کرد.

درپایان این پویش ها فراخوان بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی تشریح و دربین شرکت کنندگان توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =