بخش‌های بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در ۱۰ روز شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر و مهرواره باغ کاغذی معرفی می کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و بخش‌های آن همزمان با شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر و مهرواره باغ کاغذی در شهر کرمان که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری کرمان از یکم تا ۱۰ مرداد برگزار می شود، معرفی می‌شود.

بر اساس این خبر، معرفی و شناساندن جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با قصه‌گویی نفرات برگزیده جشنواره‌های کشوری قصه‌گویی در سال‌های گذشته روی صحنه در فضای باز برای مخاطبان عمومی در شمار بالای چند صد نفر از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است.

 این در حالی است که، پخش تیزر معرفی جشنواره قصه‌گوییِ امسال که با اجرای سروش صحت دبیر هنری سال گذشته و امسال جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ساخته شده است، به وسیله نمایشگرهای صحنه‌ای در فضای باز برای مخاطبان عمومی از دیگر برنامه‌های کانون کرمان برای شناساندن و معرفی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

همچنین نصب پوستر فراخوان در مکان‌های پر رفت‌وآمد شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر و مهرواره باغ کاغذی و نمایش آن به وسیله نمایشگرهای بزرگ روی صحنه هنگام اجرای قصه‌گویان و پخش تراکت‌های کاغذی از دیگر اطلاع‌رسانی‌های بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی است.

بنابر این خبر، رادیو جشنواره هم به صورت زنده در طول ۱۰ شب شادپیمایی عروسک‌ها و مهرواره باغ کاغذی اقدام به معرفی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و بخش‌های آن می‌کند.

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر و مهرواره باغ کاغذی جشنواره‌ای است با هدف جذب مخاطبان کودک و نوجوان که به مدت ۱۰ شب از ابتدای بلوار ساوه تا شهربازی کرمان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =