انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در کانون خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از انتشار بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و  شعار «آینده ساختنی است» با رویکرد «تمرین زندگی» و  محور موضوعی «زندگی من»  به مرحله اجرا در می‌آید.

  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی اضافه کرد:  مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۲ بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ماه 1398 برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بخش صحنه‌ای این جشنواره  شامل مسابقه ملی و بین‌المللی است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند.

 حمیدی هم‌چنین گفت:  در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان ۲۱ دوره گذشته جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی و بین‌الملل و قصه‌گویان و مجریان دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور به همراه داوطلبان سایر کشورها می‌توانند شرکت می‌کنند.

حمیدی در ادامه گفت: مرحله کتاب‌خانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی نیمه دوم مرداد ماه 1398 در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده این مرحله در مهرماه سال جاری  با یک‌دیگر در مرحله استانی برای راهیابی به مرحله منطقه‌ای و پس از ان مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای می‌توانند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =