آغاز به کار دبیرخانه بیست و دومین جشواره قصه گویی استان اصفهان

به حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در محل اداره کل استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان،در این جلسه که پیش از ظهر روز شنبه 5 مرداد 98 با حضور معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی هنری ادبی کانون اصفهان برگزار شد، مدیر کل کانون استان اصفهان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در موضوع قصه گویی و سنجیدن جوانب آن و در نظر گرفتن مصلحتها گفت:امیدوارم که این جلسه و افتتاحیه دبیرخانه مرکزی قصه گویی استان،نقطه آغاز قرین خوبی باشد برای جشنواره و بتوانیم جشنواره قصه گویی امسال را آبرومند و در خور شان کانون اصفهان برگزار کنیم.

مهدی قربانی در بخش دیگری از سخنانش توصیه کرد: باید کارهای خود را خیلی دقیق و با برنامه ریزی به پیش ببرید در هر موضوع جوانب را بسنجید و مصلحتها را در نظر بگیرید و در بحث قصه گویی روی محتوا بیشتر کار کنید.

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های استانی در جهت اطلاع رسانی و برنامه ریزی به مخاطبان بر لزوم توجه بیشتر به برگزاری مطلوب جشنواره استفاده شود.

شایان ذکر است بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اهداف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی، احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها)، برنامه‌ریزی در جهت تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =