فعالیت‌های کانون خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر استفاده از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدارس تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب گفت: اگر می‌خواهیم تحولی اساسی در تربیت کودکان و شیوه آموزش اتفاق بیفتد باید مدارس ما در مقطع پیش‌دبستانی از فعالیت‌های کانون که بر اساس خلاقیت محوری، هنرهای نمایشی، تئاتر، دست ورزی و ... است؛ استفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که همواره همکاری بین کانون و آموزش و پرورش وجود داشته، عنوان کرد: دو هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در طرح «کانون، مدرسه» که هدف از اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان و معلمان با کانون و فعالیت‌های آن و انتقال تجربه‌های بین معلمان و مربیان کانون است، شرکت می‌کنند.

حکیم‌زاده افزود: روش‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری موجب ایجاد تحول در تربیت دوران کودکی دانش‌آموزان دهه‌های قبل بوده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همکاری و هم‌افزایی بین کانون و آموزش و پرورش افزایش یابد.

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به بیان فعالیت‌های انجام شده در مراکز فرهنگی هنری کانون در استان پرداخت و گفت: در سال گذشته 100 نفر از اعضای کانون استان در مسابقات و جشنواره‌ها، رتبه‌های ملی و بین‌المللی را کسب کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =